pondělí 13. října 2008

Jak jsem "instaloval" ochrannou folii

Mám HTC Artemis - P3300 a před nedávnem jsem si řekl, že bych se k němu mohl chovat lépe. Tak jsem mu koupil pěkný hliníkový obleček a ochrannou folii. Protože jsem od přírody líný - jsem příznivec setrvávání na stavu nejnižší energie - pořád jsem odkládal důkladné vyčištění displeje.

Tuto neděli jsem si řekl dost a zacal pucovat veškerá smítka. Problémem se ukázaly rohy, do kterých jsem se nebyl schopen rozumně dostat. Nakonec, s pomocí párátka a vaty, se to podařilo. Následovalo půlhodinové hledání ochranné folie. Nakonec se našla, jak jinak, na dně šuplíku a mohl jsem pokračovat.

Protože jsem si nebyl jist, kterou stranou se má nalepit, několikrát jsem si přečetl nálepky na fólii. Jedna strana nahoru, druhá strana dolů, na tom se nedá nic zkazit. Nůžky folii pěkně zmenšily a mohl jsem lepit. Znovu jsem si přečetl nálepky a znovu se ujistil, že bude vše v pořádku. Následovalo odlepení jedné krycí folie, přícuc na displej a odlep druhé folie. Při hlazení kapesníkem jsem si všiml, že se na folii slušně chytají chlupy a folie se ne a ne přichytit. Po chvíli hlazení jsem zjistil, že nějaký vtipálek asi přehodil nálepky, a že jsem pěkně v háji. Folie vypadala jako vypelichaný koberec.

"[výrazy bylo nutné zcenzurovat]", pronesl jsem. Ale co teď? Po několika pokusech odlepit folii, která najednou držela dobře, se podařilo. Po důkladném průplachu vodou a odmaštění saponátem zbývalo vyřešit problém, jak folii vysušit. Použil jsem techniku, která můžeme vidět v myčkách - stlačený vzduch. Druhý pokus skončil dobře, správnou stranu jsem odhalil a folii pěkně vyhladil.

Na displej je ale stejně špatně vidět, protože je fólie lehce matná (zřejmě díky saponátu a vodě), ale přes veškerou snahu zalepila i pár chlupů. Poučení otce Fura pro tento den proto zní: "Nevěřte návodům, třikrát měř, jednou řež."

Žádné komentáře: