pátek 27. března 2009

Panasonic EH-50


Před půl rokem se nám tento přístroj rozbil, konkrétně přestal po bouřce fungovat TV tuner. V autorizovaném servisu chtějí za nový 3000kč, tak jsem se rozhodl přístroj ekologicky zlikvidovat.

 

Minulý týden jsem tedy provedl pitvu, kterou pacient nepřežil. Zjistil jsem, že Panasonicy používají disky Samsung SpinPoint a svojí extra upravenou DVDRW mechaniku. Co mi zbylo a je mi to vyhodit je “mozek” rekordéru, který obsahuje čip Panasonic MN2DS0012-H. Pokud byste ho někdo potřeboval jako náhradní díl, neváhejte se ozvat, cena bude lidová :)


4 komentáře:

Anonymní řekl(a)...

ja bych mel o tento "mozek":-) zajem kolik by jste za něj chtel??

Anonymní řekl(a)...

mel bych zajem o tento kousek kolik by jste za nej chtel??

Anonymní řekl(a)...

mam zajem o ten mozek toho rekorderu kolik by jste za nej chtel predem dekuji za odpoved zde je muj email prosim poslete mi email z cenou dekuji predem

ufonek řekl(a)...

Bohuzel email chybi, mozna ho to tu filtruje, ted 14 dni nebudu doma, takze ho nemuzu ziskat, ale pak to neni problem. Cenu bych videl nejakou symbolickou, protoze je mi k nicemu a ani nemuzu garantovat, ze opravdu funguje...