čtvrtek 16. dubna 2009

Chcete zvýšit návštěvnost svého blogu

Nedávno jsem psal o prográmku trial reset a nečekal jsem, co způsobím. Mnoho návštěvníků na tyto stránky dorazí jen proto, aby si tento prográmek stáhli. Stačí tedy jen sem tam napsat něco jako Windows 7, Adobe Photoshop Crack, nero 8 full … a návštěvnost půjde strmě nahoru.

Další variantou je na blogu hlásit názory veskrze radikální a provokativní a nebát se spamovat ostatní fóra. Českým průkopníkem tohoto stylu je Radek Hulán, který sám sebe označuje za nejvýznamějšího člověka na českém internetu. Tak trochu mi připomíná Dannyho Cranea (William Shatner) ze seriálu Boston Legal:

Kdo je nejvýznamější člověk na českém internetu? Radek Hulán

Neslyším, kdo je nejvýznamější člověk na českém internetu? Radek Hulán

Jak se jmenuje? Radek Hulán…

Ve svých článcích se vychloubá kvalitou webdesignu, ale na svém blogu používá naprosto nevzhlednou Google reklamu, která kazí dojem z jinak pěkného vzhledu. Kdyby se mu podařilo ji lépe zakomponovat do webu, věřím, že výnosy z reklam by se řádově zvýšily.

Když už jsem jeho blog po 3 měsících opět otevřel, upoutaly mě další 2 nadpisy – Smartmaps navigace je nyní zdarma pro PC. Bohužel opět naprosto zavádějící nadpis, za který by se měl autor stydět. Honbu za návštěvností nadřadil obsahu. Vzápětí totiž vysvětluje, že se to týká jen těch, kteří si mapy zakoupili pro PDA.

Posledním výkvětem autora je článek Pozor na Total Commander, ve kterém varuje před zákeřným virem, který vykrádá hesla z, podle autora zaostalého, Total Commandera. Pokud si někdo ukládá FTP hesla do TC, je vždy důrazně varován, že to není bezpečné. Komu není rady, tomu není pomoci. TC je zde zmíněn naprosto mimo mísu, pokud už vir chytíte, je celkem jedno, jestli máte svá FTP hesla uložená v TC, nebo ve Speed Commanderu, který RH tolik doporučuje.

Na druhou stranu jsem rád, že se věci nemění a RH zůstává stále svůj. Několikrát jsem se bál, že toho nechá, už několikrát chtěl svůj web prodat a přestat psát, ale vždy si to rozmyslel, RH v tom zkrátka umí chodit ;)

Žádné komentáře: