pátek 29. května 2009

ClickOnce a chyba 0x800736B3

Před pár dny jsem dostal email, že přestal fungovat můj program, který rozesílám přes ClickOnce technologii. Je napsán v C# a VS 2005.

Hláška vypadala asi takto:

* Aktivace aplikace C:AplikaceAplikace1_1_8_9_103.application způsobila výjimku. Byly zjištěny následující zprávy o neúspěšných operacích:

+ Sestavení určené odkazem není v systému nainstalováno. (Výjimka na základě hodnoty HRESULT: 0x800736B3)

Nevěděl jsem, co si počít, až jsem na msdn našel jeden topic ( The referenced assembly is not installed on your system. (Exception from HRESULT: 0x800736B3) ), ve kterém jsem se dočetl, že se tato chyba objevuje nečekaně, možná když se náhle restartuje počítač a že ani lidé z MS nevědí, čím je způsobena. Nicméně řešení je velice snadné, smažte adresář {C}:\Documents and Settings\{user}\Local Settings\Apps

Chyba je totiž způsobena poškozením souborů v tomto adresáři a jejich smazáním se vytvoří nové. Pokud tato rada pomůže, napište do komentářů :)

1 komentář:

Anonymní řekl(a)...

pomohlo, diky
hlaska se mi zobrazovala pri spusteni czshare manageru, (windows xp)