středa 1. července 2009

Novoměstský pivovar

Dnes večer jsme se sešli v tomto podniku ve Vodičkově ulici. Po vcelku komplikovaném vstupu jsme otevřenou terasu našli, pivovar je opravdu velký komplex. http://www.npivovar.cz/

První pohled do ceníku nás ujistil, že se nejedná o obyčejnou “hospodu”, pivo si tu vaří vlastní a ceny odpovídají adrese. Personál byl oblečen stylově – takto si představuji úbor v pivovaru z počátku minulého století.

Pivo jsme dostali velice rychle, překvapil mě jen zákal, pivo(36kč) ale bylo údajně kvasnicové, což by zákal vysvětlovalo. Po chvíli strávené v restauraci jsme zjistili, že obsluha není tak skvělá, jak ze začátku vypadala. S prázdnou sklenicí jsem čekal asi 20 minut, než se kolem mihnul číšník a sklenici sebral. Protože jsem další den ráno měl jet autem, přešel jsem na kolu (30kč).

Po delší době se opět objevil číšník a tak jsem si objednal něco k jídlu, na lístku mě zaujala houbová polévka podávaná v chlebu. 130 korun se může zdát moc, ale ve srovnání s ostatními jídly to byla ještě vcelku rozumná cena. Za 20 minut jsem měl polévku na stole. Polévky moc nebylo, byla celkem dobrá, navíc chlebový hrnec měl i pokličku :D

Specialitou, která nás v této hospodě zaujala je možnost načepovat si pivo sám – obsluha přinese vysoký válec, ve kterém jsou dva, nebo tři litry piva a dole je malá pípa. Host si poté může sám natočit, kolik chce. 2 litry takto servírovaného piva ale vyjdou na 200kč.

Takže shrnuto, podtrženo, jídlem ani pitím restaurace neurazí, ale ani nenadchne. Místo naleznete celkem bez problémů, a to i pro větší počet lidí, výhodou je nízká hladina hluku – nehraje zde žádná hudba ani plazmová televize. V podniku této cenové kategorie bych ale očekával vřelejší přístup personálu.

Žádné komentáře: