čtvrtek 4. února 2010

Bar Milá tchýně

Včera večer jsme s pár kamarády zašli posedět do tohoto podniku (http://www.milatchyne.cz/), který je umístěn v ulici Minská, Praha Nusle. Z KN sem jede tramvaj číslo 22 asi 15 minut, takže při troše štěstí uvidíte kutálející se balíky slámy, ano, jsme téměř na venkově.
V baru mají pivo Staropramen, čepují ovšem do 0,4l ! Za 24 kč ... Míru alespoň dodržují, budiž to přičteno k dobru. Další nabídka lihovin je pestrá, pivo Hoegaarden je poměrně neobvyklé, široký výběr tvrdších lihovin, včetně 10yo Laphroaig a 12yo Glenkinchie. Ceny bohužel odpovídají kvalitě, takže 105 a 85kč. Tomuto vábení jsem odolal, ale jednoho červeného Johnnyho (50kč/0,04l) jsem si objednal.


Trnul jsem pak jen, že mi v něm bude plavat led, ale i zde má bar 5 hvězdiček, led byl ve zvláštní skleničce a tam také zůstal. Nevím, jestli to bylo způsobeno větším množstvím zkonzumovaného piva, ale chuťově mi hodně připomínal irskou whisky Jameson. Při převalování po jazyku nepálil, chuťově i čichově vyvolal harmonickou představu dubového dřeva, ale opět dodávám, že jsem už měl pár piv ;)
Obsluha byla příjemná, jen by občas mohla být rychlejší, ceny na Prahu veskrze normální, záchody by mohly být větší. Celkové hodnocení – nadprůměrný podnik.

Žádné komentáře: