úterý 16. března 2010

ADU-510 CDMA a Windows 7

Dnes po ránu jsem zjistil, že naše serverovna se bude rekonstruovat a to si vyžádá několik nepředvídaných výpadků. Protože jsem na internetu závislý (jakmile si ráno nepřečtu bulvární plátek iDnes, tak mám zkažený celý den), musel jsem tuto situaci nějak vyřešit. No situace se spíše měla tak, že po zapnutí počítače vůbec internet nefungoval a tak jsem spojil skládačku a dovtípil se, že to takto bude i v blízkém budoucnu. Proto jsem si ve firmě domluvil zapůjčení CDMA modemu od U:fona.

Co mě ale úplně nedošlo, byl možný problém s kompatibilitou. Windows 7 v době výroby tohoto modemu ještě nebyly ani oznámeny. Nicméně doufal jsem, že výrobce dodatečně vydal ovladač. Jako vždy jsem se mýlil.

Takže jak na to? Navštivte stránkuhttp://www.ufon.cz/files/technicka_podpora/pristroje/internet/anydata_adu510l/CD_AnyData_ADU-510L.zip , kde se dá stáhnout instalační CD. Spusťte instalaci a čekejte, dokud se nezasekne a program neodpoví, instalační proces byl přerušen.

Teď je potřeba otevřít správce zařízení, najít tři nerozpoznané zařízení a u nich zvolit aktualizovat ovladač. Nalezneme ovladač na disku, konkrétně na adrese c:\Program Files\Ufonuv fofr internet\ co je dobré, můžeme hledat i poté, co instalace neskončí úspěšně, data se nesmažou. Toto aplikujeme na každé ze tří zařízení a máme hotovo, internet začne běhat, jen co ho zapneme přes obslužný program.

ufonnet01

Žádné komentáře: