úterý 15. června 2010

FxCop

Rozhodl jsem se zlepšit funkčnost svého programovacího nástroje Visual Studio 2008 Professional a tak jsem se rozhodl nainstalovat nějaký pěkný plugin, který mi řekne, co kde dělám špatně a ideálně proč ;)

Jako první jsem vybral FxCop. Chvíli mi trvalo sehnat aktuální verzi 1.36, ale nakonec se povedlo. Problém byl ale s integrací do Visual Studia, ta nebyla úplně user-friendly.

Takže:

Tools – External Tools…

Následně Add.

Title: FxCop

Command: C:\Program Files\Microsoft FxCop 1.36\FxCopCmd.exe

Arguments: /c /f:$(TargetPath) /d:$(BinDir) /r:"c:\Program Files\Microsoft FxCop 1.36\Rules"

Initial directory: \Program Files\Microsoft FxCop

Yaškrtněte ještě Use Output window a je hotovo.

V menu Tools přibyla položka FxCop, jejíž spuštění Vám vypíše mraky hlášek, co děláte špatně a proč.

Žádné komentáře: