neděle 14. listopadu 2010

Existuje nějaký majitel Ferrari, který dodržuje předpisy?

Včera jsem měl možnost vidět pěkné červené Ferrari. Líbilo by se mi ještě víc, kdybych ho viděl na dobu delší, než několik desetin vteřiny. Kupodivu i toto stačilo na mrknutí na SPZku, která byla exkluzivní – 1AV 2222. To, že se nepletu (zahlédl jsem jen AV 2222), jsem si ověřil v České kanceláři pojistitelů (https://ic.ckp.cz/ICwww/servlet?).

SPZ vozidla: 1AV2222
Druh vozidla: OSOBNÍ AUTOMOBILY
Tovární značka: FERRARI
Pojistitel: KOOPERATIVA, POJIŠŤOVNA, A.S., VIENNA INSURANCE GROUP
Pojištění od – do: 24.6.2010 - 23.6.2011

Kde se poštěstí něco takového vidět? Na výpadovce z Liberce, která se později mění na R10. Podotýkám, je tam 90, zhruba tak jsme jeli a rudý ďábel nás míjel zhruba stejnou rychlostí, jakou jsme my míjeli patníky. To vážně není Ferrari schopné dodržovat dopravní předpisy a musí jet alespoň 150, aby mu nechcípl motor? Zcela pomíjím, že překročení rychlosti o více než 50kmh mimo obec je hodnoceno jako velice závažný přestupek s odebráním řidičáku na 6-12 měsíců. Když si to tak zpětně uvědomuji, neviděl jsem na Českých silnicích žádné vozidlo značky Ferrari, které by rychlosti dodržovalo.

Naštěstí je tento automobil pojištěn u jiné pojišťovny, než mám sjednánu pojistku já, protože “podílet“ se na škodě, která vznikne, až se tento střelec někde rozseká, nechci. No a to nehovořím o havarijní pojistce, kterou jistě také sjednánu má. Vzpomínám si na eskapády Leoše Mareše, jehož malus dnes musí dosahovat závratné výše. Ono jedno Ferrari, pak TT a možná jsem ještě na něco zapomněl, nestojí pár korun a zaplatí to vždy zákazníci pojišťovny :(

2 komentáře:

Anonymní řekl(a)...

včera jsem ho v liberci viděl a také googlil, kdo to je ! mobiloval a jel jak prase, hned vedle policajtů u AN Liberec :-(

Anonymní řekl(a)...

včera jsem ho v liberci viděl a také googlil, kdo to je ! mobiloval a jel jak prase, hned vedle policajtů u AN Liberec :-(