čtvrtek 30. prosince 2010

Fotři jsou lotři

V pondělí Fotr je lotr, v úterý Jeho fotr to je lotr a včera nemohlo být nic jiného, než Fotři jsou lotři ;) Trochu mne zneklidnila Mirka Spáčilová, která tento film téměř zneuctila – film nešetří trapností a nevkusem. No ale coby, ne vždy souhlasím s kritiky, každý má jiný vkus a také dost záleží na náladě. Volba nakonec padla na verzi s titulky.

Film se začíná rozjíždět poměrně pomalu, chystají se narozeniny Gregových dětí – dvojčat. Robert de Niro je zklamán z rozpadu manželství jeho druhé dcery, prodělává infarkt a tak Grega určuje, jako svého nástupce. Stane se z něj God Focker ;) Grega lanaří farmaceutická zástupkyně Andi Garcia (nemá knírek, je to Jessica Alba ;), která distribuuje zázračný nový lék na erekci pro kardiaky Sustango.

Pár klasických nedorozumění, podezřívavost Jacka Byrnese a děj filmu je hotový. Bohužel. V prvním díle legendární scénka s letuškou, nabarvený kocour, zapálený altánek a bafající dráček se proměnil v uříznutý prst při porcování krocana, zasypání pískem, pád do jámy a závěrečná bitka ve skákacím hradě a míčkovém jezírku. Kvalita vtipů dost utrpěla a některé byly značně předvídatelné.

Na CSFD nenechávají diváci na filmu nit suchou, já bych tak přísný nebyl, filmem jsem se dobře bavil, možná za to může dlouhodobá spánková deprivace a přepracování ;) Osobně mi přijde lepší, než druhý, ale horší, než první díl série. Role rodičů Grega mi přijde dosti nešťastná, v tomto díle naprosto zazděná. Znovu bych se na film podíval, do kina zase nešel a asi bych ho doporučil pro volný večer. Celkem tak 70%.

P.S. Kdo je sakra ten Deepak Chopra?

Žádné komentáře: