úterý 14. prosince 2010

Zaslechnuto v MHD

Následující věty jsou vytržené v kontextu, někoho mohou šokovat, někdo se zamyslí, někoho možná pobaví. Nicméně proneseny takovou intenzitou, že je nebylo možné přeslechnout…

 

Autobus, matka se synem:

S:“Mami, já chci tátu, najdi si už nějakýho chlapa.”

M:“Já už na to nemám sílu, navíc když se chováš tak, jak se chováš.”

S:“Já už budu hodný.”

M:“Uvidíš to sám, až budeš mít svojí ženskou. Ale hlavně si nesmíš udělat dítě, to bys jí pak musel platit.”

S:“Tak bych dal dítě do děcáku a jí bych platit nemusel.”

M:”To bys byl teda fakt táta na baterky, dali jsme tě snad do děcáku my?”

S:”To je hustý označení, táta na baterky…”

 

Metro, holka a kluk:

K:”No ona z toho byla hrozně zklamaná, něco takovýho fakt nečekala.”

H:”To si vem, odmítnout holku, neznám chlapa, který řekne ne.”

K:”Ty ale taky každýmu řekneš ano.”

H(křičí):”To mě máš za děvku, nebo co?”

K:”Když se nad tím chvíli zamyslíš…”

K:”Né, to byl kameňák, já to tak nemyslel…”

H:”Běž do …”

Žádné komentáře: