pondělí 28. února 2011

Hospůdka na radnici (Pravá Staročeská restaurace)

Minulý týden jsme potřebovali něco vyřešit a tak jsme trochu neplánovaně skončili v této restauraci. Byl čtvrtek, 18 hodin a všechny stoly byly obsazené, nebo rezervované. To nebývá zvykem a naznačovalo to, že je asi restaurace na slušné úrovni. Obsluha se mě ujala a nabídla mi na 2,5 hodiny stůl, který má někdo od 2130 rezervován.

K pití jsem si dal pivo, klasika - 12 Plzeň. Po chvíli přišli přátelé, kteří si také dali pivo, ne nadarmo se mu říká tekutý chléb ;) V břiše už mi kručelo, začal jsem tedy studovat jídelní lístek. Nakonec zvítězily Staročeské bramboráčky s grilovanou vepřovou krkovičkou se zelím a cibulkou, ostatní si dali jen něco malého – grilované cibulové kroužky.

Jídlo vypadalo na první pohled dobře, čtyři vyšší bramboráčky, zelí, maso ;) Po prvním ochutnání mne překvapila kyselost zelí, jsem zvyklý na mnohem kyselejší, ale to se nedá brát jako mínus. Bramboráčky byly ale krutě mastné, vydržím mnoho, ale je jsem cítil ještě druhý den dopoledne :( V době konzumace mi to ale tolik nevadilo, hlady jsem již skoro šilhal.

Když si vezmu, kolik zde jídlo stojí a porovnám to například s Lokálem, tak u mě vítězí jednoznačně Lokál. Obsluha je ještě o level příjemnější (i zde je to ale rozhodně lepší česká třetina), prostředí je zhruba stejné, jen v Lokále bývá skutečný nátřesk až po střechu, jak jsem měl, mimo jiné, možnost poznat minulý pátek. To se pak skoro přes stůl neslyšíte :(  Chvíli jsem hledal na internetu a nalezl průměrné hodnocení 3 hvězdičky z 5, musím s tím souhlasit. Za týden sem jdeme opět na jídlo, zkusím vybrat lépe a třeba to bude lepší…

Žádné komentáře: