pondělí 7. března 2011

Hospůdka na radnici (Pravá Staročeská restaurace)–návštěva druhá

Tuto neděli jsme byli opět v této restauraci, jejíž recenzi jsem nedávno napsal. Tehdy nedopadla úplně dobře, tak jsem očekával, že si napraví pověst. Po krátkém výběru jsme si vybrali souhrnně tři jídla. Noky, které byly v denním menu, steak s fazolemi a svíčkovou. Někteří z účastníků oběda byli častými návštěvníky restaurace a tak jednoznačně svíčkovou doporučovali. Já jsem ale volil bezpečné noky s kuřecím masem.

Mé tušení se vyplnilo, kuchyň nezvládla uvařit 10 jídel v jeden čas, takže dva naši strávníci museli čekat, a když se servírka přišla zeptat, co si to vlastně objednali, byla další hvězdička dole. Jídlo nakonec přinesli a po chvíli jsem viděl rozpačité obličeje a z několika míst povzdech, že to je přesolené. Neměl jsem možnost ochutnat, ale podle pozdějšího popisu byla svíčková přesolena opravdu brutálně, na stupnici od 1 do 10 stupeň 8. Budovy padají a země se rozvírá…

Obsluha byla ucházející, pouze se při placení, těžko říct, zda vědomě, či nevědomě, pokusila jednoho kamaráda okrást o 100kč. Trochu velké dýško za přesolenou svíčkovou, ne ;)

Žádné komentáře: