sobota 28. května 2011

Špatná vizitka pro PricewaterhouseCoopers

Nedávno jsem byl přítomen na jednom jednání, kterého se účastnil konzultant z PriceWaterhouseCoopers. Očekával jsem, že přijde někdo, jehož boty budou stát víc, než vydělám za měsíc. Někdo, kdo bude mít přirozenou autoritu. Někdo, kdo bude dokonale orientován v problematice.

K mému velkému údivu se tak nestalo. Přišel mladík, na kterém jsem si okamžitě všiml jeho povolené nevzhledné kravaty a nezapnutého posledního knoflíčku u košile. O tom, že by toto byla nová móda, jsem ještě nikde nečetl. Znalosti měl, to ano, ale jeho vzhled ovlivnil celý můj dojem. Přesně podle pravidla šaty dělaj člověka… Doufám, že je výjimkou, která potvrzuje pravidlo. Připomenulo mi to situaci, když jsem v jedné prezentaci nalezl slovo Lyfe. Na autora jsem si okamžitě  udělal názor, který bude jen těžko a dlouho měnit.

Žádné komentáře: