pondělí 30. května 2011

Zázračné analyzátory těla

Na Staroměstském náměstí v doběhové zóně akce Běh pro gorily měla svůj stánek také posilovna World Class. Pod plachtou se skrývalo cosi, jako váha s držadly a lidé na ní čekali frontu. Dlouho jsem odolával, ale nakonec mě zvědavost přemohla a já jsem se postavil do fronty na tento ďábelský přístroj.

Lidé se nejprve zouvali a na váhu šlapali bosi. Bradavice jsem dlouho neměl, paní před mým nástupem ale váhu otřela. Už přede mnou jsem viděl, že celý trik spočívá v tom, že zhruba 20 sekund držíte na váze jakési madla a pak z ní vyjede papírek s nějakými podivnými čísly.

V mém případě se situace opakovala, sdělil jsem věk, výšku, chytil madla a za 20 sekund měl lísteček. Co přesně mi ale tyto údaje říkají, netuším. Nikde ale nejsou žádné červené vykřičníky, tak budu asi zdravý. Na internetu jsem nalezl, že tato vyšperkovaná váha se jmenuje InBody 230 (http://www.akv-cz.cz/down/InBody23-1.pdf), ale kolik toto “vyšetření” běžně stojí, již nikoliv.

Vzpomínám si, jak se sestra zmiňovala, že měřili podkožní tuk podivnou šuplerou a metoda byla docela bolestivá. Že by tento přístroj vyřešil tuto úlohu za 20 sekund, aniž by se mě prakticky dotkl, je podivné. Ale možná jsem příliš skeptický.

Žádné komentáře: