středa 15. června 2011

Kindle 3 WiFi jen za 114USD

Dnes mi přišla nabídka od Amazonu:

Kindle 3 WiFi za 114USD a poštovné zdarma…

Bohužel se poštovné týká jen USA, ale i tak je cena hodně zajímavá. Je to k příležitosti dnu otců a navíc si bude Kindle stahovat reklamy, které bude uživatelům ve volných chvílích promítat. Počítejte ale s tím, že Vám náš stát napočítá 20 % DPH.

Váhal bych nad koupí dražšího modelu s 3G WiFi, protože internetový přístup ve více než 100 zemích je lákavý. Původně jsem si myslel, že je nabídka internetu zdarma pouze dočasná, ale zatím to tak kupodivu nevypadá.

Kindle mám přes půl roku a jsem s ním nadmíru spokojen. Ze svého okolí jsem několikrát slyšel o prasklých displayích a uvolněných šroubcích, ale prý Amazon hradí i náklady nutné k poslání do USA a zpět. Navíc jsem nikdy nic takového na vlastní oči neviděl ;)

Žádné komentáře: