neděle 10. února 2013

Nebezpečný lis na česnek Tescoma

IMG_2775Včera jsem si koupil lis na česnek od firmy Tescoma. Přiznávám, že jsem šel po nejnižší ceně, takže 89korun za výrobek Tescoma Presto byla jasná volba. Ostatní totiž stály od 200kč více a na to můj aktuální rozpočet nestačí. Když jsem lis přinesl domů a rozbalil, zjistil jsem nepříjemnou věc. Lis sice má vyjímatelnou vložku, je ze skvělé nerezavějící oceli, odolných plastů, lze ho mýt v myčce a na tohle vše je tříletá záruka, toto vše má jedno velké ale. Spíš ALE.

Řada by se totiž měla jmenovat Tescoma Killer, protože se lis dá obstojně použít jako zbraň. Některé jeho hrany jsou totiž tak ostré, že se s nimi dá i krájet. Nejde o nic kritického, pilník na železo má doma přece každá správná hospodyňka, ale proč výrobce nevěnuje pár vteřin tomu, aby hrany kvalitně zaoblil? No nic, příště si dám na výrobky “levné” řády Tescoma pozor. (I když mám informace o hrncích řady Profi, jejichž vrchní hrany také v případě nouze poslouží při krájení.)

Žádné komentáře: