středa 25. února 2015

Internet v mobilu od O2 – jak ho zrušit?

Během minulého měsíce jsem doma vydržel bez internetu. Mohla za to zábavná shoda náhod, kterou popíšu ve zvláštním článku. Nicméně během té doby jsem používal internet přes služební telefon, kde jsem ale velice rychle vyčerpal limit. O2 po limitu začíná aplikovat svou zvrhlou FUP, která blokuje prakticky vše, mimo http. Proto jsem poslední týden nevydržel a na soukromém čísle si zakoupil extra 375MB dat v rámci balíčku Internet v mobilu+ M.

Když jsem se konečně dočkal a internet začal fungovat, balíček jsem chtěl samozřejmě deaktivovat. Proto jsem se přihlásil do O2 samoobsluhy, zaškrtl změnu tarifu a čekal, že je tím vše vyřešeno. Jenže za dva dny mi přišla SMSka, že byl datový tarif prodloužen a odečteno dalších 90 korun. To mě trochu nadzvedlo, podíval jsem se do O2 samoobsluhy, ověřil si, že mám pravdu a hledal, jak zjednat nápravu.

Ukázalo se to jako poměrně prosté, svůj příběh jsem napsal do O2 chatu a operátorka mi slíbila, že se mi do 30 dnů někdo ozve s výsledkem reklamace. Světe, div se, za dva dny mi přišla SMS, že byla reklamace uznána a stržený kredit vrácen. Navíc mi zůstala aktivovaná i nevyžádaná služba, což vidím spíš jako bug na straně O2. Každopádně mě přístup i rychlost vyřízení velice kladně překvapila. Palec nahoru.

Žádné komentáře: